No Title
cv: 1225 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Specialist Service Desk
Almere
In overleg
opdracht in: Informatietechnologie

Basisopleiding
01-09-1992 t/m 01-06-1996 Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs
01-09-1998 t/m 01-05-2000 HEAO - Bedrijfskundige Informatica


Microsoft Excel
Microsoft Word
01-02-1999 t/m 03-02-1999 Windows NT 4.0 Administering
01-03-1999 t/m 04-03-1999 Network+
01-04-1999 t/m 05-04-1999 Windows NT 4.0 Core Technologies
01-05-1999 t/m 04-05-1999 TCP/IP for Windows NT Server 4.0
12-02-2001 t/m 16-02-2001 Help Desk System Engineer
01-04-2001 t/m 05-04-2001 Tivoli
21-05-2001 t/m 25-05-2001 ITIL Foundations

HARDWARE KENNIS:

Assemblage van pc’s

Installatie en configuratie

Netwerk aanleggen
ISDN kaarten
Patch panelen
Werkstations
Hubs Div.servers
Switches Netwerkkaarten
Routers
UPS
Modems
DAT Streamer
Printservers
DLT Streamer
Printers
Faxen
Digi foxes Lexmark

SOFTWARE KENNIS:

Oa:

Besturingssystemen (Lengte ervaring)

Windows 95/98/2000 5 jaar
Windows NT 4.0 4 jaar

MS Office
MS Word 5 jaar
MS Excel 5 jaar
MS Access 3 jaar
MS Powerpoint 3 jaar

Citrix 2 jaar
SMS 2 jaar
PC-Duo 3 jaar
PC-Anywhere 2 jaar
Eudora 2 jaar
MS Outlook 4 jaar
MS Internet Explorer 5 jaar
Unix 2 jaar
AS/400 1,5 jaar
MS Projects 1,5 jaar
MS Frontpage 1 jaar
MS Publisher 1 jaar
Visio 2 jaar
Track-IT 2 jaar
Tivoli 1,5 jaar
MS Backoffice 1,5 jaar
MS Exchange Administrator 2 jaar
Rumba (mainframe appl.) 1 jaar
Corda (mainframe appl.) 1 jaar
McAfee 1,5 jaar
Norton Antivirus 1,5 jaar
Interaction Admin. 1 jaar
Diverse tools/programma’s

Momenteel ben ik werkzaam als freelancer bij de KLM. Mijn project loopt per 31
Maart 2002 af. Hierbij wil ik mezelf aanmelden voor een nieuw project. Mijn
voorkeur gaat uit naar 2e of 3e Lijns Support/Rollout projecten/Migratie
projecten in de regio Randstad. Tevens zijn andere mogelijkheden uiteraard
bespreekbaar.


periode:01-01-2001 t/m 31-03-2002
functie:IT Specialist
bedrijf:KLM
omschrijving:- Integratie van div. Servicedesken naar één centrale Servicedesk.
(Planning,opzet en uitvoer)Doel: betere serviceverlening en hoger oplossend
vermogen.
- Inrichten van Tivoli Service Desk
- Inwerken van Service Desk medewerkers. (Helpdesk- en
Exchangedeskmedewerkers)
- Exchange Beheer KLM Enterprise Highway World Wide. Problemen
constateren/verhelpen van Exchange servers, beheren van mailboxen.
- Virus Information Center. Zorg dragen voor virusupdates/ verschaffen van
cleaning instructies.
- Intranet beheer. Beheer van useraccounts en intranet. Ondersteuning
applicatie ontwikkelaars.
- Top Secret beheer. Gebruikersbeheer van KLM mainframe. (AS/400)
- NT Beheer.


periode:01-04-1999 t/m 01-10-2000
functie:IT Coordinator
bedrijf:Libertel City Points
omschrijving:Verantwoordelijk voor de uitrol en ondersteuning (service) van
bestaande en
nieuw te openen Libertel City Point vestigingen. Na overname Phones4U
verantwoordelijk voor rolloutproject om de 35 vestigingen binnen aanzienlijk
korte periode in een nieuw concept uit te rollen. Daarna zijn er nog 20
vestigingen opgericht. Verantwoordelijk voor de 1e en 2e lijns
Helpdesk en On-site afdeling. Onder mijn verantwoording viel tevens de inkoop
van alle benodigde hardware en software voor ondersteuning en oprichting van
nieuw te openen filialen.

periode:01-02-1999 t/m 01-12-2000
functie:Mede-eigenaar
bedrijf:Aorta Information Engineers
omschrijving:Verantwoordelijk voor ICT afdeling.
Personeelswerving/Klantafhandeling/Begeleiden en aansturen van opdracht/wens
van klant. De volgende projecten zijn o.a. gerealiseerd:
- Internetcafe keten opzetten
- Fitnessfilialen van netwerk voorzien en met elkaar verbonden.
- Metaalfabriek voorzien van netwerk en ondersteuning (service). Tevens
voorzien van thuiswerkplekken.


periode:01-05-1998 t/m 01-04-1999
functie:IT Coordinator
bedrijf:Phones4U
omschrijving:In het begin werkzaam op de afdeling Support(2e lijns Helpdesk en
on-site
support vestigingen)

Inhoud van deze werkzaamheden zijn:
- Winkelondersteuning (Helpdesk)
- Netwerkconfiguratie/bekabeling/hardware
- Configuratie div. randapparatuur
- Aanmaken van gebruikers onder Unix/Windows NT
- Ondersteuning lokale gebruikers Windows NT
Daarna al snel verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe Service- en
Helpdesk afdeling.


periode:01-05-1997 t/m 01-05-1998
functie:Supervisor
bedrijf:Datatrans
omschrijving:Leiden van het team van Wet op Orgaandonatie. Coordineren van de
toe te passen
bedrijfsprocessen. Onder mijn verantwoording viel een team scanoperators en
een team dataentry typistes. Tevens het aanstellen en beoordelen van personeel
en de vorderingen van het project rapporteren.