No Title
cv: 1665 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Trouble-shooter, Coach
Arnhem
In overleg
opdracht in: Zakelijke dienstverlening, Personeel en Organisatie

Basisopleiding
MTS Electrotechniek


ISI Applicatie beheer

Cursussen en bedrijfsopleidingen
ITIL Essentials HelpdeskITIL Essentials Helpdesk




periode:01-09-2000 t/m 12-01-2000
functie:Test Coordinator
bedrijf:Getronics
omschrijving:Backoffice en Final test, implementaties voorbereiden
Advies rapportage mbt eisen van de klant.
Aansturen werkvoorbereiders en testers en monitoring planning.


periode:01-06-2000 t/m 30-07-2000
functie:2e lijn support
bedrijf:Augeo software
omschrijving:Training Intelligent Planner (Office) (IP(O)) Basis en Admin (Web based)
+ 5
Hart studie OSQL en ODBA. Inrichten FTP server in Frankrijk. Proces opstarten
voor een AugeoNet Intranet, mede verantwoordelijk voor de AugeoNet blauwdruk.
Procedures schrijven voor release van nieuwe IP(O) Builds waardoor deze in het
Q&A lab. getest konden worden. Oracle “Metalink” account opgezet en
organisatie breed gedistribueerd voor releases/patches van Oracle 7.* en 8.*
in combinatie met mogelijke OS, Server/Cliënt software.

periode:01-07-1999 t/m 28-04-2000
functie:Supervisor Helpdesk
bedrijf:Philips (Getronics)
omschrijving:Op de rail zetten van een nieuwe Helpdesk voor 4500 Philips
medewerkers in
Nijmegen. Projectmatige aanpak van deze opzet. Aannemen van potentiële
kandidaten die deze taak op zich gaan nemen. Onderzoek verrichten naar de
behoefte van de klant

periode:01-07-1998 t/m 31-06-1999
functie:Senior Helpdesk medewerker
bedrijf:BASF Arnhem
omschrijving:Delegeren van meldingen aan collega medewerkers.
Incident control, bewaking en controle van incidenten.
Problem manager, bundelen en analyseren van informatie en oplossingen
aandragen voor grote groepen gebruikers voor het LAN/WAN
Ruggespraak houden met het hoofdkantoor te Ludwigshafen, ter plekke en
telefonisch. Verantwoordelijk voor de PPP en Frame Relay lijn-verbindingen
tussen de diverse centraal Europese lokaties.
Aansturen van collega medewerkers op 2e en 3e lijn.


periode:01-03-1998 t/m 31-08-1998
functie:Coördinator Helpdesk
bedrijf:Heijmans
omschrijving:Directief aansturen van 8 Support medewerkers.
Verantwoordelijk voor de totale Supportdesk, 1e 2e en 3e lijn.Verantwoordelijk
soft en hardware en registratie.Monitoring van Incidenten. Interviews houden
met potentiële nieuwe medewerkers


periode:13-01-1996 t/m 31-12-1996
functie:Senior medewerker Helpdesk
bedrijf:VWS
omschrijving:Begeleiden van storing oplossen voor 2e en 3e lijn VWS standaard KA
omgeving.
Verantwoordelijk voor de Incident Controle, cursus geven aan interne
medewerkers