No Title
cv: 1783 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Communicatieadviseur, Projectmanager, Business consultant

In overleg
opdracht in: Communicatie en media, Management en Consultancy

Basisopleiding
01-08-1988 t/m 31-08-1994 VWO


01-09-1994 t/m 30-06-2000 Technische bedrijfskunde, Technische Universiteit
Eindhoven

Cursussen en bedrijfsopleidingen
15-10-1999 t/m 30-10-1999 Group Systems15-10-1999 t/m 30-10-1999 Group Systems




periode:02-12-2000 t/m heden
functie:Project Manager
bedrijf:Citowoz
omschrijving:Projectmanagement en contentontwikkeling E-LearningPlaza.
Betrokken bij de
uitbouw, realisatie en implementatie van het business plan voor
E-Learningplaza.nl. E-LearningPlaza is community met informatie over leren en
opleiden via het Internet. De laatste ontwikkelingen op het gebied van
E-Learning worden hier gepresenteerd en er zijn mogelijkheden voor de
bezoekers zelf een bijdrage aan de kennisontwikkeling te leveren.
Dit project is uitgevoerd met een enorm snelle doorlooptijd: vier weken van
idee tot het online gaan van de site.


periode:01-11-2000 t/m 30-11-2000
functie:e-Business Consultant
bedrijf:Ericsson
omschrijving:Participatie in p-Commerce project Ericsson en TheNewServiceFactory
(TNSF), in
marketing werkgroep.

periode:01-11-1998 t/m 31-10-2000
functie:e-Business Consultant
bedrijf:Retail One
omschrijving:e-Business projecten (MBK-sector in verscheidene branches).
Voorbeelden zijn:
‘Imagebuilding op Internet voor Staff Planning’, conceptdoorlichting Total
Diabetes Management, diverse opdrachten voor Syntens.

Spreker en mede ontwikkelaar I-days. De I-days, Internet dagen, zijn dagen
gericht op docenten en medewerkers van alle Hogescholen in Nederland. Tijdens
deze dagen worden aan de docenten en medewerkers de verschillende nieuwe
mogelijkheden van het Internet uitgelegd. Deze nieuwe mogelijkheden hebben
betrekking op vakinhoudelijke nieuwe trends en op de mogelijkheden van
e-Learning, het leren op afstand.

Inhoudelijke ontwikkeling en verzorging e-Business cursussen:
Praktijk Workshop e-Business,
Deze workshop bestaat uit drie sessies van elk een dagdeel en is gericht op
management en directies van middelgrote ondernemingen. De workshop begeleid
de
cursisten van bewustwording van nieuwe media tot en met het plannen van een
e-Business traject. De drie sessie bevatten de volgende onderwerpen:
Awareness, wat is Internet, e-Business en e-Commerce en wat zijn de
mogelijkheden voor mijn organisatie.
e-Beleid, hoe een succesvolle e-Business strategie te ontwikkelen geïntegreerd
in de algemene bedrijfsstrategie.
Planning, het opstellen van een stappenplan om de in de vorige sessie
opgestelde e-Business strategie te implementeren.
Workshop Internet Filiaal,
Aan de hand van vijf stappen wordt een ondernemer uitgelegd wat de
mogelijkheden zijn van, en wat er komt kijken bij, het online verkopen van
producten en diensten. Deze vijf stappen zijn Marketing, Verkopen, Afrekenen,
Afleveren en Klantenservice.

Onderzoek naar verschillende disciplines binnen e-Business trajecten (w.o.
multichannel marketing, CRM & one-to-one marketing).

Spreker en ontwikkelaar diverse programma’s en sessies w.o. awareness sessies
e-Business, strategische workshops en diverse programma’s voor faculteiten van
de Hogeschool Brabant.

Begeleiding GroupSystems sessies; elektronisch vergaderen en
beslissingsversneller software tool (gediplomeerd voorzitter / facilitator).

Ontwikkeling database met e-Business Cases en aansturing en beheer van een
groep studenten die met het vullen van de databases belast zijn.