No Title
cv: 2367 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Helpdesk Medewerker 1e/2e lijns
Rotterdam
01-dec-2011
support opdrachten

1992 Schoevers Machineschrijven; afgerond met typediploma
1990 - 1991 Militaire dienst
1990 R.I.S.O. Applicatie beheer
1984 - 1990 MAVO-D vakkenpakket: wiskunde, scheikunde, natuurkunde, Nederlands, Duits en Engels; afgerond met diploma


2003 - heden Windows 2000 Workstation and Server
2002 Lotus Notes Beheer en Server; afgerond met certificaat
2002 Effectiever Functioneren en Communicatieve Sociale Vaardigheden; afgerond met certificaat
2000 ITIL Essentials en Foundations
1993 ECABO/MBO+; afgerond met certificaat systeem- en applicatiebeheer


Mei 2003 - November 2003
ADP Nederland BV - Helpdesk Medewerker 1e/2e lijns
* Oplossen incidenten. Alle voorkomende helpdesk incidenten met hard- & software oplossen.
* Werken met Novell versie 6 ConsoleOne ("Menu") en toekennen applicaties en printers aan gebruikers.
* Werken met Windows NT & - XP (Installeren en Onderhouden alle systemen).
* Verschillende images maken met ZEN en met Ghost, van verschillende computers & laptops.
* Branden van verschillende cdrom's met data/audio/presentaties.
* Interne applicaties uitpluizen en software onderhouden en incidenten oplossen. (via interne helpdesken)
* Hardware installaties en Software installaties Intern en Extern bij ADP (verhuizingen). (office 97 en office xp -> ondersteuning)
* Backup proces controle uitvoeren, Pegasus Mail controle uitvoeren.
* Servers : Windows NT/2000, Mainframes, Unix, Linux.
* OS : Novell, Win NT, Win XP.
* Clients : Novell, Symantec, Pegasus Mail

April 2001 - April 2003
Belastingdienst B/C ICT Sector Dienstverlening Rotterdam - service medewerker ICT Dienstverlening
* Oplossen incidenten. Incident specialist en Lotus Notes specialist en Goa Specialist (vergelijkbaar met GBA) en ITSM, CMDB specialist (vergelijkbaar met GBA systeem).
* Ondersteunen van gebruikers. Software: Office 97, Goa/Hvx vergelijkbaar met GBA systeem, Intranet, IBS, IKB, Telnet, Lotus Notes en de verkenner.
* Ondersteunen van netwerken; zoals Windows NT 4, Novell 5, Windows 2000, GOA/HVX (vergelijkbaar met GBA systeem) systeem.
* Beheer van het Goa/Hvx/ITSM systeem, vergelijkbaar met GBA systeem; gebruikers opvoeren, incidenten oplossen, veilig stellen, invoeren, controleren, muteren en beheren van gegevens.
* Beheer van Lotus Notes en Incidenten systeem, vergelijkbaar met GBA systeem.
* 2e en 3e-lijns helpdesk proces.
* Backup en Recovery proces beheer.
* Installeren soft- en hardware

Augustus 1999 - Maart 2001
Detacherings ICT Projecten via div. detacheringorganisaties Brandstaff, IT Consultants, SBG Consultants en KPN. - helpdesk coördinator en helpdesk medewerker zowel 1e en 2e-lijns
* Onderhouden contacten met leveranciers van bedrijven.
* Maken werkplanningen voor de helpdesk medewerkers en network engineers.
* Coördineren en oplossen incidenten.
* Ondersteunen van gebruikers.
* Opzetten van databases in Acces en Excel.
* Installeren van hard- en sofware.
* Servers/OS : Win NT 4, Novell 5, clients novell, Office 97


Project bij Smit Int. & KPN :
* Rooster planning maken en inroosteren van personeel & cursussen.
* Werkplanning maken. Indeling maken ivm werkzaamheden.
* Regelen en delegeren van vergaderingen en opstellen agenda's.
* Medewerkers instrueren en inwerken.
* Coördineren & ondersteuning leveren

Oktober 1998 - juli 1999
Spirit Uitzendbureau -gecombineerde functie als intercedent en netwerk beheerder van de eigen vestiging
* Inschrijven van uitzendkrachten/klanten.
* Acquisitie klanten en maken van offertes.
* Beheren en onderhouden van het netwerk Novell 4.x van de vestiging.

1994 - 1998
Via diverse uitzendbureaus uitgezonden naar diverse bedrijven - systeem operator, assistent network engineer, helpdesk medewerker, technisch medewerker.
* Helpdesk werkzaamheden.
* Installeren van software en hardware.
* Configureren van software en het uitvoeren van migraties, aanleggen van netwerken en het schrijven van handleidingen.
* Onderhouden van contacten met klanten en leveranciers.
* Ondersteuning gebruikers.

1993 - 1994
CBS Voorburg, Van Amerom Logistiek - Stage systeembeheerder in het kader van de opleiding Ecabo/MBO Applicatie Systeembeheer.